The Singelparty...

After Work
Helgen började med en After Work som övergick till att nästan bli en helkväll. Haha! Vi var på Mest på Götgatan och njöt några kalla öl. Trevligt värre! Kom dit vid 14.45. Det som bara skulle bli en öl eller två blev 4 och det var en smått berusad jag som for hem strax efter 22. Lättpåverkad eller billig i drift... fri tolkning. :)

Singelfest
Lördan! Ja, lördan! Vilken kväll/natt/morgon! Det blev förfest, singelfest, Lemon och efterfest till halv 7 på söndag morgon. En riktig helkväll med andra ord. :)

Det blåste så fruktansvärt mycket i lördags så det flög träskivor från taket där vi skulle förfesta lite vilket resulterade i att vi fick brandmannaeskort till porten. Inte varje dag man går på gatan beskyddad av en brandman. Mhmm!

Det var mitt livs första singelparty. Vi var 20-25st singlar och det var en förvånansvärt jämn fördelning mellan tjejer och killar. Bra jobbat tjejen! Ett mycket uppskattat initiativ!! Jag säger som alla andra; Det får du gärna fixa fler gånger! Det var populärt med singelfest och många singlar som ville haka på sina singelvänner, men ytan i lägenheten räckte inte till för fler. Finns tydligen gott om singlar i den här stan. Nice! Tihi! :)

Det var bara hur nice och kul som helst på singelfesten och bara trevliga människor så det blev en sen ankomst till krogen. Hann med typ 2 timmars dans (knuffande) på Lemon. Där var det FULLT hus! Sen blev det efterfest och många som hakade på. Kvällen var toppen rakt igenom från början till slut!

Finns otaliga antalet bilder från kvällen, men jag ska nog bespara er från dem. Haha! De kanske dyker upp på pixbox senare... Jag verkar vara lite av en linslus... får skylla på att det var så liten lägenhet så det var svårt att undkomma kamerlinsen... :)

Några bilder från kvällen med "linslus-jag" kan jag ju bjuda på iaf
           
jag och värden "syrran", arbetskamraterna, jag och de dansanta, spex

       
sign rules, mycket folk-mycket jackor, vimmel


Tackar alla för en superb helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0