Trotsar mig själv...

Det trodde jag då aldrig! Att jag skulle bli medlem i Facebook! Men nu har det hänt. Jag har gjort som de flesta av mina vänner gjort för längesen och blivit medlem.


Vet ni vad jag gjorde idag!?

Jag har köpt mig en ny TV! Blev nästan den jag tänkt mig. Samma modell och märke bara större. Tihi! :)
På fredag kommer den. Längtar! Längtar! Längtar!

Den kommer att se gigantisk ut om man jämför med den lilla mini-TV:n som jag har nu som ser ut att vara från tidigt 70-tal. Men man vänjer sig nog snabbt att den är så stor. Så får se om det blir till att möblera om sen för att man sitter för nära som det är möblerat nu. Hmm. Jag som gillar som det är möblerat nu... ville ju inte ha det som det var förut... ja ja dagens I-landsproblem :)


Var också på IKEA idag och köpta fina lila/svarta ljus så jag kan hålla mysfaktorn hög. Köpte också jättestora mysiga kuddar som jag tänkte ha i soffan och som sittpuffar. Köpte ett tjusigt tyg så jag kan sy örngott till dem. Sen köpte jag också ramar till julklappen som mamma ska ge mig, lillasyster och lillebror med respektive.


Ledig ännu några dagar! NICE!


Kommentarer
Postat av: sanna

tack, hade du en bra nyår? umeå eller stockholm? klart vi ska ses snart...så fort jag e frisk...bli ju ingen utgång imorgn för de orkar ajg inte...2007 ja de va ett minnesvärt år,å sant mkt kan hända, vi få väl se =) en lien bebis till dig 2008 hade varit roligt. =) saknar dig kram

2008-01-04 @ 08:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0