Dör man så är det kört...

Ligger en hel del sanning i det! Planera inte bara för morgondagen utan ta till vara på så mycket du kan av livet och börja leva det redan idag. Imorgon kan det faktiskt var så illa att det är försent. Det kan man omöjligt veta i förväg! Det enda här i livet som vi kan vara riktigt säkra på är att vi kommer att dö en dag! Varesig vi vill eller inte...

"Live your dreams life is waiting for you"
-L.Y.D (Live your dreams) by Neverstore-

Såg detta klistermärke på en lyktstolope på väg hem från bussen.
Jag säger då inte emot!

Igår var jag och Kina och åt på Mest. Planen från början var att dela på en biffwok på uteserveringen vid Snaps. Gick längs götgatan och föll för frestelsen när vi såg skylten om plankan. Hur gott lät det inte! Gick in och beställde varsin planka. Jag en biffplanka och ett glas rött och hon en laxplanka och en öl. Fick in våra tallrikar och mums vad gott det såg ut och våra hungriga magar jublade. Men inte så länge... första tuggan och besvikelsen infann sig direkt (för mig iaf). Smaken var något bränd och köttet torrt. Snäll (dum?) som jag är så sa jag inte till heller, jag är ju inte typen som klagar i första taget. Inte första gången jag blir riktigt besviken på deras mat heller så lär nog inte äta där igen skulle jag tro. Men det hindrade inte mig att ha en trevlig kväll! Gav dem ju en andra chans iaf. :)
SER ju gott ut iaf...
Vi som tänkte lyxa till det lite i vardagen. Så här i efterhand skulle biffwoken varit såå mycket bättre. Men vi hade jättetrevligt och 2 vänner slöt upp och vi gick sedan vidare till en annan pub.


Nu bär det iväg till Reimersholme för att njuta av solen och den helblåa himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0