Fallit i glömska...

Jag funderade länge på att söka mig till sydligare breddgrader och ett mera solsäkert klimat. Inte nu längre. Den tanken har jag lagt åt sidan. Det har varit riktigt kanonväder med en helblå himmel och starkt lysande sol. Vi har haft temeratur över 30 grader. Varmt! Har legat i solen nu 3dagar, NICE!


I torsdags, värmen till trots, så följde jag med Kina och prövade för första gången Combat på WorldClass. Wohoo! Det var grymt kul! Det hänger jag gärna med på fler gånger! Hade lite trassel på benen emellanåt, men det bjuder jag på. Inte lätt att ha ordning på koordinationen när man inte har nån. Hihi! Jag gruvade innan för både min kondition och koordination, men jag överträffade mig själv och kunde klappa mig själv på huvudet efteråt. Duktig flicka! :)

Ja, vad händer i helgen då?


~ Igår var det partaj. Förfesten var hemma hos mig och sen blev det Dövas Hus. Tack alla för en toppenkväll! Extra kul att träffa vänner som jag inte träffat på länge!

~ Idag ska jag först ut i solen lite och "läsa ut" (lyssna färdigt på) Snabba Casch. Bara 30 min kvar!! I eftermiddag bär det iväg in till stan för att köpa biljetter till Berns. Ska dit på måndag och stampa och njuta HardStyle! Vad som händer ikväll är inte helt bokat. Har några lösa planer och det visar sig senare i eftermiddag vad det blir.

~ Imorrn är det ThaiBoat! Mums! Vad jag längtar efter god thaimat! Vi har bokat bord och sen blir det att hänga där hela kvällen och bara ha det som bäst i glada vänners lag!

~ På måndag är det Berns och DJ den här gången är Giuseppe Ottaviani. Namnet säger ju såklart inte mig nått, men vad jag hört så verkar han vara mycket mera i mitt tycke än förre DJ på Berns.


Det låter kanske som att jag har fullt upp, men det är väl inte hela sanningen... mest kvällsaktiviteter så på dagarna kan jag dra fötterna efter mig bäst jag vill och inte göra ett vettigt handtag om jag är på det humöret. Haha! :)


Kontot är påfyllt och möjligheterna oändliga!
E=== KRAM ===3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0