Förnyelsen fortsätter...

Make Over, Home Edition...

Part III

Igår var det balkongen som fick sig ett mini-lyft. Köpt nya dynor till stolarna. Fyndade på ICA Maxi, de hade halva priset på alla dynor. Tycker det blev riktigt snyggt och i färger som matchar lägenheten och blått som jag gillar. En sån enkel sak som snygga dynor gör mycket för att de ska se trevligare ut på balkongen! Här ute sitter jag ofta. Blir några timmar varje dag. Så grymt nice att sitta här och sola, dricka te/kaffe, fika, äta lunch/midag, läsa, surfa, softa... ja, you name it! :)

2 dynor för priset av 1:
De nya stolsdynorna
Redo att åka till Sickla köpkvarter:
Me, Myself and I

Idag har jag njutit av solen och bara tagit det lugnt. Igår såg jag filmatiseringen av Jane Eyre. En serie i 4 delar som visats på Tv för inte allt för länge sedan som bygger på Charlotte Brontës bok med samma namn. Läste den när jag gick på lärarutbildningen. Den var en av många böcker i kursen "Skönlitterär grundkurs". Måste nog tyvärr säga att de flesta av de böcker jag läst de läste jag då... När det var som intensivast så läste jag 4 böcker parallellt! Brott och Straff var en av dem. Jag är ingen stor läsare, men önskar att jag vore det! Försöker råda lite bot på det genom att pröva mig på ljudböcker och se om det är nått som faller mig i smaken. Först ut är boken Snabba Cash.

Nu ska jag "läsa" (lyssna) vidare på boken Snabba Cash av Jens Lapidus!

Många mysiga kramar till Er Alla från ett soligt Sthlm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0