Fyller tomrum...

Make over, Home Edition continues...

Part II
Igår var jag i Skärholmen och köpte ramar till tavlorna jag köpte ifjol (!). Hade fått ett presentkort av min söta lillasyster i julklapp på Gallerix för ändåmålet avsett, så finally kom det till användning! Nu har jag fyllt tomrummet ovanför soffan och tavlorna är på plats. Puss, tjejen!

Var på Skärholmen med barndomsvännen och vi hade en kanon eftermiddag som tog slut på tok för snabbt, men tiden sägs ju gå fort när man har roligt! Massor med kramar vännen! Sen hann jag bara hem och vända för att åka in och möta upp Lisa mfl i Gamla Stan. Vi gjorde en liten pubrunda och vi hade supertrevligt hela kvällen! Tycker det är så kul att hon kommit ner till Sthlm hon också!! Ännu roligare att hon troligen blir kvar också! :)

Mina tjusiga tavlor:
Artist: Joadoor.
"Lord Of the Desert" och Eyes Of Amber", 70*70cm.


Jag saknar solen och den blå himlen!
Ikväll kommer vännerna hem från Amsterdam!
Har fått order att infinna mig hos Sofie kl.21, bara att lyda! :)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vart riktigt snuggt med svarta ramar:)

Kramis

2008-07-13 @ 15:58:15
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack själv för i lördags, det var mycket trevligt!



Vi ses snart igen, hoppas jag.



KRAM Lisa

2008-07-14 @ 07:38:48
URL: http://isalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0