Jag har grymt bra smak...

... iaf om jag ska tro helt okända människor!

För igår hände det IGEN! Tredje gången den här sommaren! Det kom fram en kvinna till mig på Maxi och talade om för mig att jag hade en fantastiskt fin klänning! Hon frågade var jag köpt den och hon blev jätteförvånad när jag svarade att den var från BikBok sen blev  hon besviken att jag inte köpt den i år vilket innebär att den inte finns kvar i sortimentet. Vet inte varför men sånna gånger så önskar jag att plagget var nått dyrt märkesplagg för det skulle låta bättre på nått sätt och skulle vara så härligt att få svara typ Gucci. Men det bevisar samtigt att man kan ha snygga kläder som inte kostar en förmögenhet och andra tycker de är så snygga att de kommer fram och talar om det till och med! Blir ju sprudlandes glad när det händer men blir samtidigt nästan generad. :)

De två gångerna innan var först när jag satt på pendeltåget och tjejen snett mitt emot frågade var jag köpt mina rosa skor som jag köpte på Din sko för inte så längesen och hon sa att hon genast skulle köpa likadana. Den andra gången var när jag var inne på Åhlens i Ringen och prövade skor. Då jag ser hur en kvinna går runt mig och tittar jättemycket. Sen frågar hon om min kjol som jag köpt på rean på Gina Tricot för över ett år sen. Vet att mamma gillar den också. Hon blev jättebesviken att jag inte köpte en åt henne också! 50kr gav jag för den och den drog uppmärsamheten till sig iaf. Haha!

Ifjol våras köpte jag mig en kappa och DEN har fått många komplingarer av okända! När jag checkat in på flyget, på perrongen till tunnelbanan, Pressbyrån mm :) Ett bra köp med andra ord! Så helt kass klädsmak kan jag ju inte ha!

Idag är det fredag. Det är helg! Fast det har det varit de senaste veckorna! :)
Idag har jag varit och gjort några ärenden i Gustavsberg och passade då även på att springa in och säga hej till Lisa på hennes jobb. Kul att ses en snabbis! Sen bar det iväg till gymmet. Sen har jag bara varit hemma och vad jag roat mig med hela kvällen avslöjar jag imorrn, eller senare idag blir det juh. Hihi!


Här kommer några fler bilder från i måndags som Lars Johnsson fotat:
Oskuldsfull som en ängel! Eller...!?
Ständigt bus och skoj!
Mjauu! Kisse kisse katten!
Stilla en kort stund för att hinna fastna på bild!

Här är jag när jag hämtar hojjen:
Lovar att det är jag som gömmer mig i hjälmen!
Premiärturen på hojjen blev inte förrän 3 JULI!! ILLA, så sent får det inte bli nästa år!
Körde 23 mil med polarna på lördan och vet inte om abstinensen blev mindre eller större efter det. Hihi! Saknar att köra hoj, det är ett som är säkert!


Snart ska jag kramas lite med kudden.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0