Kan vara ego om jag vill...

Idag åkte jag in till Centralen och träffade en vän och arbetskamrat och tog en fika. Det var så kul att träffa henne! Vi har inte setts sen skolavslutningen.  Hoppas vi ses snart igen! Efter det att hon åkt vidare med tåget gick jag på stan resten av eftermiddagen. Siktet var inställt på ett par nya jeans. Mission accomplished!! Blev ett par Lee-jeans "Norma" på BikBok för halva priset. Ser ni vad jag fyndat på sistone! Tror den som fyndar mest snart är mamma. Rensning av garderoben är kraftigt på G. :)

I brist på annat att göra när jag kom hem från stan roade jag mig med lite ego-fotografering. Kan vara rätt kul ibland och roligast blir det väl om man lyckas ta en bra bild eller två... lika spännande varje gång man vänder på mobilen för att se hur bilden blev och om man fastnade. Digitala bilder är toppen! Alla bilder där man "look like total shit" är bara att radera och låtsas som de aldrig funnits. Hihi!

Me, Myself and I goes totally EGO:
Tavlan i bakgrunden är ritad av min kusin!Lite färg har jag nog allt fåttSolsken i blick
Feel my soft lipsA bit of attitude

Efter lite mellanmål så bar det iväg till gymmet för att spänna musklerna lite. Överkroppen fick sig en genomkörare idag och armarna känns något tyngre än de brukar, men det är ju ett kvitto på att träningen tagit. Känns alltid så skönt efter ett pass på gymmet! Gillar det gymmet för det är aldrig mycket folk där och man kan träna på som man vill och behöver inte köa till hantlar, skivstänger, maskiner mm och så är det grymt trevliga killar i receptionen! :)

Nyss hemkommen från gymmet:
Alltid nära till ett leende!

Snabba Cash är riktigt bra och jag lyssnar varje tilfälle som ges. Så ljudböcker är kanske mitt sätt ändå att ta del av den litterära delen av livet för jag skulle inte ta upp en bok och sätta mig och läsa lika ofta och framför allt inte lika länge som jag gjort nu när jag lyssnat! Nästa bok är redan nerladdad och förhoppningsvis blir de inte de enda böckerna jag "läser".

Ljudböcker. Superkul! 4 Toastar! :)


Imorrn blir det grillning!
Me like. Me like a lot!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ljudböcker är bara så bra! Förutom de fysiska böckerna jag har på toaletten och vid sängen lyssnar jag på ljudböcker när jag är ute och går. Jag kan rekommendera att du lyssnar på de böcker som Katarina Ewerlöf har läst in. Hon är en otroligt bra uppläsare och gör det med inlevelse. Lyssna på Mari Ljungstedts böcker, underbara böcker, dock har inte Ewverlöf läst in alla hennes böcker, men de är SUPERBRA! Även Camilla Läckbergs böcker rekommenderas starkt. Kan rekommendera Denise Rudbergs böcker oxå. Hör av dig om du vill ha mer tips! :D



KRAM Lisa

2008-07-17 @ 18:29:05
URL: http://isalisa.blogg.se/
Postat av: Linda

:) Det var jättekul att träffa dig med! KRAM :)

2008-07-17 @ 22:27:12
Postat av: Lillan

Peter läste ut snabba cash på semestern:)

2008-07-26 @ 14:56:32
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0