Låt mig va...

Jobbigt att vakna till den känslan! Eller rättare sagt (miss-) ljudet av 2 häcktrimmrar strax utanför mitt sovrumsfönster i morse! I 1,5 timme fick jag ligga och lyssna på dem. Vrooom! Vrooom! Vrooom! Inte vidare värst skoj med tanke på att jag bara haft mina blå slutna och befunnit mig i drömmarnas land i ca 4timmar! Ingen hinner ju bli nån skönhet med så lite sömn. Tjurade mig kvar i sängen och lyckades till slut somna om och få mig ännu nån timmes sömn.

Det blir ju som sagt inte alltid som man tänkts sig... planen var att sova ut ordentligt idag och om det innebar att sova bort halva dagen så, fine! Men den vackra tanken fick jag snabbt eliminera. Så nu är det en mycket trött version av en människa som sitter här och önskar att hon kunde somna om. Kan avslöja att det blir inte att ta igen det här dygnets förlorade timmars skönhetssömn inatt! Ikväll bär det iväg till Berns. Där stänger de kl 03.00. Kl 05.50 kommer en vän från Umeå med nattbussen och ska bo hos mig några dagar. Jag åker inte hem emellan utan jag stannar kvar i stan och sätter mig på nått hamburgerhak och hinkar kaffe och väntar in henne. Hotellfrukost?!

Igår var vi och käkade på Thaiboat. Efterlängtan av thaimat var ju stor och jag blev allt annat än besviken på maten och servicen! Supergott och jättetrevlig servitris!! Vi var ett härligt gäng som slutit upp och hade ännu en toppenkväll ihop! :)

Några fler foton från Thaiboat förra veckan:

Smile, and the world smile with you!  Lyssnar med stort intresse  SMSa bör man annars...
Skånska Umeåbesöket  Ska du verkligen dricka DET DÄR!?  SÅ ska en klubba tas!
Fram  Bak  Got the Devil in me
Blink! Blink!

Bilder från gårdagen på Thaiboat:
Lite färg har jag nog allt fått  THE Babes!  Peter, Linda och Jag
Tungan ska vara I munnen. Hihi  Göjva gör som Toka säg!  Haha!
Det var bättre...
Mysterious girl...

Dövas hus i fredags:
Kina söt  Peppade och laddade för kvällen  Le och gör världen vackrare
Sommarfräscha flickor

Hoppas på en PowerNap i eftermiddag!
Jag måste ladda mina batterier inför ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hello pinglor ni ser ju ut ha de gör skoj!! Är riktigt sugen på komma ner till storstan.. Jag filurar på de gärna träffa mina vackra töser!! Längtar efter er!! KRAM!!!

2008-07-28 @ 17:06:57
Postat av: Lillan

Lite kul var det även om MIN mat kanske inte var den bästa s Kina var super trevlig..

Kramis

2008-08-01 @ 18:32:32
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0