Lyckan är total...

Tjohoo!

Igår hade jag en skön eftermiddag! Njöt av solen, trevligt sällskap och gott fika!

Något som gjorde mig extra glad denna eftermiddag är att jag nu vet hur man öppnar upp hela inglasningen på balkongen! Åh! Helt underbart! Nu behöver jag inte flytta runt och jaga solen i en liten glugg utan kan öppna upp rubbet. BIG SMILE! Stort tack för hjälpen!! Kram och puss på kinden! I. O. U. =)
Glasfri balkong!

I eftermiddag har jag, Kina och Anna legat i gräset under den totalt molnfria himlen på ett vindstilla Reimersholme. Det var varmt! Solen tog på rejält så nu har jag fått lite färg på nosen igen. Det gillas. Är ju en liten (stor) soldyrkare. Fantastiskt trevligt och definitvt inte sista gången!


När jag kom hem så passade jag på att plocka lite äpplen i ett äppelträd vid parkeringen. Lite sura fortfarande om man tar för små äpplen, men plockar man de som sitter löst så vet man att de är mogna. Vet inte vad det är för magiskt med äpplen som man plockar själv... de smakar så gott, somrigt på nått vis. Ska plocka mera nån dag framöver och frysa in också. Kan vara bra att ha för här ska det bakas äppelpaj nån dag! Kanske rent av försöka mig på att göra lite äppelmos!?
Har jag pallat (tjuvat) dem?!

Har hunnit med en omgång på gymmet ikväll. Armar, axlar, ben, mage och rygg. Jag gillar styrketräning, det känns som min grej. Tränar gärna själv. Tycker det är kul att se att träningen har gett resultat. Tar tex mer i vikt nu än jag gjorde första passet. Kul när det går åt rätt håll. Håller tummarna att jag har den disciplin som krävs att fortsätta träna lika ofta när semestern är slut och jag börjar jobba igen!


Glöm inte dra pilen över bilderna för lite kommentarer. =)


Nu ska jag lyssa på Snabba Cash!
Kommer fylla på med mera foton i tidigare inlägg senare ikväll/natt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Skulle ju höra av mig men somnade.. Tror du det finns någon möjlighet att titta in senare på kvällen på thaibåten?? Peter har biljetter till Dif mathen samma dag/kväll..

Du kan få äpplen från mitt äppelträd om du vill. Jag gör inget med dem, lämnar dem till fåglarna på vintern.. Du kan å komma och plocka dem själv ;)

Kramis

2008-07-24 @ 00:31:52
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0