Jag känner mig så välkommen...

Mitt mottagande till denna del av Sthlm har varit alla tiders. Jag har sparat in en hel del slantar på "Välkommen till ..."-erbjudanden! 

Jag har ju berättat för er om omläggningen av däck på bilen som var värt ca 400kr. Idag var jag och använde 2 kuponger från Vi-butikerna. Fick dubbelt upp av de kupongera för att de har 2 butiker här intill. Fick köpa 550gr Oxpytt för 10 kr och ordinarie pris är 33kr. Så 1100gr Oxpytt för 20kr istället för 66kr klagar jag inte över! Har också fått kuponger från ICA som jag ska hämta ut här i dagarna. Det ger mig ett paket kaffe och en påse bullar GRATIS! Kan ju vara bra att ha om man får gäster. Psst! Det var en inbjudan! Hihi! :)

Har varit och gymmat för en stund sen och det behövde jag verkligen. Jag har varit som en zombie idag. Tröttare än tröttast! Nu är jag pigg och alert och nästan lite rastlös! När jag kom hem så gjorde jag mig en smarrig smootihe för att ge kroppen vad den behöver efter träning. Så blev en soft och skön stund på balkongen i kvällssolen med ett glas med smak av sommar.
Nu ska fröken Fredriksson fixa lite i lgh och sen se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0