Sena nätter tidiga mornar...

Jahapp...

Gick inte att sova länge idag heller! Vaknade till redan halv 9 och kunde inte somna om. RIngde och fick en telefontid hos VC så de ringde upp mig en timme senare, halv 10. Efter det var de ringt lika bra att ge upp och kliva upp. Då var jag ju defenitivt helvaken. Med tanke på tiden jag gick och la mig igår kväll (i morse) så tycker jag att jag lätthet borde kunna somna om och sova till mitt på dan iaf, men att kliva upp och mötas av en helblå himmel idag också så känns det som det kvittar. Hihi! Får gå och lägga mig och sova i solen istället. Först till läkaren nu kl. 11 och sen blir det sola, sola, sola! =)


Nu är det dax för frukost och mera Snabba Cash!
Combat ikväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0