Superlativen haglar tätt...

Japp, så beskrivs min helg med släkten!

Den har varit kanon! Däremot så tar det rejält på krafterna med alla tidiga mornar och sena nätter när vi håller igång hela dagarna! Vi har haft hur tur som helst med vädret och solen har lyst på oss alla dagar. På kvällarna så kommer ju kylan krypande dock, men är man i norrland så ska det väl kännas av på nått sätt. Ett annat norrländskt fenomen som jag älskar med somrarna här är att det blir ALDRIG riktigt mörkt! Solen är bara ner och vänder så börjar den gå upp igen. Jämför man med Sthlm så går solen ner en timme tidigare och kommer upp en timme senare än vad den gör här i Umeå och det gör en stor skillnad på hur ljust/mörkt det blir på nätterna! Så här har vi väldigt ljusa nätter och det är ju en bidragande orsak att man blir så tidvill här! Hahaha! :)

Själklart tänker jag bjuda på lite bilder från helgen! Här är lite av det som jag fotat med mobilen. Håll pilen över så får ni en kort förklaring till bilderna.

Fredag:
Tilltugget som jag bjöd på till vinet.
Brorsans tjej.
Lillebror
Lördag:
Mamma när vi picnickar i skärgården.
Bilen jag åkte med till balen. En Buick från slutet av 50-talet.
Bilen som jag åkte en sväng på Wheels. En Chevrolet Bel Air -59.
Söndag:
Jag och Mia i bakartagen.
Lillebror bakar såklart han också!
Lillebror kavlade ut och jag rallade brödet.
Brödet måste gräddas också.
Brorsan och hans tjej i hennes pappas egenbyggda bil, Lotus Super 7!
Den fick mycket uppmärksamhet! Två av hennes bröder har byggt varsin sån här bil också!
Åkte en sväng! Faan vad den gick!! Jag kunde inte sluta le den kvällen! :)
Mamma och mostrarna poserar vid bilen.
Mitt namn på regbeviset och vinden i håret som saknas! :)

Har fått fler bilder från kryssen:
Good girls gone bad!
Där det finns bovar finns det poliser.
I soluppgången!
Härliga och sköna flickor!
Grrr! Klös!
Jag och Kina redo för kväll #2. Lets go shake that hot ass!
Fotograf: Lars Johnsson

Har min 4-bente älsklingshjärtevän hos mig hela veckan!
Nu ska jag busa och mysa med Wilma!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vart börjar man s Nätterna i norris är kallare och jag hoppas det inte ändras då jag själv aldrig kommer flytta bax..

Maten du fixat såg kanon gott ut..

Mia mamma och lillebror är sig lika:)Hälsa dem!!

Åhh vill åsså göra tunnbröd å ralla..Är ju bara SÅÅÅÅ gott.. Ja ja vissa saker med norrland saknar jag..

Bilen säger jag inte så mycket om då det inte är min sjanger men den var i din färg;)

Tror jag har den tatusen på bild s Eller liknar den nått jag sett nån gång.. Vänta bara tills du fyller 30 man blir lite glömsk s

Puss och kram på dig



2008-07-02 @ 20:26:16
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha en riktig härlig vecka med Wilmis! :)



KRAM Lisa

2008-07-03 @ 20:18:54
URL: http://isalisa.blogg.se/
Postat av: Lillan

Vet inte riktigt om jag kallar min kjol för trance kjol kallar den mer ett med jag:)

Visst jag ska hänga med nån gång men jag tar inte på mig NÅTT neon rosa s Never ever....



Kramis

2008-07-10 @ 22:24:13
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0