Gillar inte alltid det jag ser...

Mötte upp några vänner ikväll för mat och fotboll på söder. Sällskapet och kvällen i sig var kanontrevlig!! Matchen... låter allt om den vara osagt! (nästan allt iaf) Morr! Gillade verkligen inte det jag såg!

Har varit superduktig här hemma idag och "finmöblerat" och hängt tavlor. Mitt krypin ser riktigt hembonat ut nu och tillräckligt representativ för att ta emot gäster. Så nu är ni varmt välkomna! Inbjudan till inflyttningspartaj dyker upp inom kort. :)

Väcktes imorse av att läkaren ringde och meddelade mig utlåtandet från magnetröntgen. Summa summarum: han sa INTE vad jag hade hoppats på att höra... ingen operation, i nuläget! Bakslag, verkligen! Hade ju fått så höga förhoppningar om att bli återställd. Nu återstår helt enkelt att gilla läget och leva med värken, smärtan och besvären av min muskelskada tills döden skiljer oss åt. Hmm... hade verkligen hoppats på att den frasen skulle dyka upp i ett betydligt mer glädjegivande sammanhang... nåväl... får väl nöja mig med detta tills Prinsen kommer ridandes min väg... Tihihi!

Som ni ser har jag roat mig lite med att designa bloggen med en egen headers bland annat. Är du själv sugen på att pyssla om din blogg så kan jag varmt rekommendera www.designadinblogg.se Där är det tydliga steg för steg instruktioner och bilder hur du skapar en mer personlig blogg. Lycka till!

Längtar till midsommar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv för en trevlig kväll! :D

2008-06-19 @ 18:04:02
URL: http://isalisa.blogg.se/
Postat av: Lillan

Jupp mössan är kvar:)

2008-06-19 @ 21:45:20
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0