Nordligt inställt sikte...

Idag har jag en lång bilresa framför mig. Rättare sagt 65mil i nordlig riktning. Ska köra upp en bil åt pappas kusin. Planen från början var ju att ligga och halvsova i baksätet i min mosters bil, men sånt ändras snabbt när ryktet går att man ska upp. "När du ändå ska upp skulle inte du kunna..." Haha! Så många gånger jag har hört den! Blink, blink mamma! :)

Det är släktträff på schemat hela helgen och den ser jag verkligen fram emot. Kommer att vara kvar i Umeå ca 1,5 vecka och som vanligt när jag är upp så är det mycket jag vill hinna göra och många jag vill hinna träffa! Så det kommer att bli en turné under veckan.

Nu ska jag packa det sista och vänta på att reparatörerna kommer och hämtar min TV och att han som har bilen jag ska köra upp kommer och hämtar mig. :)


Look out Norrland! Here I come!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hälsa Norrland ;)

2008-06-27 @ 16:57:47
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0