Fåfäng, javisst...

Så nice att få pyssla om sig själv emellanåt. Igår var det håret som var i fokus för en stund. Nu har jag bättrat på min brunetta approach. :)

Påsklovet har börjat! Nu är det lov resten av månaden!! Blir en superstart på lovet ikväll. En en bunt vänner kommer hit så ska vi ha förfest här. Sen drar vi vidare till Göta Källare för lite Hard Style. Enligt uppgift så ska det vara flera bra DJ där ikväll. Är ju inte så insatt själv så jag kan yttra mig om det, men litar fullt på vännernas goda omdöme så det kommer säkert bli ännu en amazing kväll a la Hard Style!

Lite mat och en dusch sen blir det att hoppa i kvällens outfit. Rock on!

E===KRAM===3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0