Festkommitténs okrönte drottning...

... det är jag det! Tihi! :)


Pappa fyller 50år och det ska firas! Pappa bokade lokalen igår. Jag är spindeln i nätet och kommer att hålla i trådarna och jag tycker det är så himla kul att planera och fixa så jag satte igång direkt. Jag har redan en hel del tankar och idéer för middan, typ nästan klar tror jag. Haha! Men är ju sån jag är... tankarna började snurra direkt när jag fick förfrågan om jag ville hjälpa till och eldsjälv som jag är så sätter man ju igång bums med detsamma. HIhi! :)


image150
Det här var mitt kinesiska horoskop förra veckan... Inga protester från mig iaf!

Det var verkligen full fart framåt i helgen och veckan har börjat i samma anda. Att göra nått i halvfart och halvdant är verkligen inte min melodi. Även om jag var så grymt toktrött i måndags att jag kände mig typ yr så pryddes mitt ansikte ändå av ett leende och det var samma höga ambitionsnivå och tempo på jobbet iaf. Jag trivs för bra på jobbet tror jag. Arbetskamraterna, klassen... :)




Hör och häpna!
Nu ska den norrländska nattugglan i 08-land gå och krama kudden!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Är Sune inte äldre än 50? Du får gratta honom från mig. Jo du är en planerare gumman *ler*
ska vi hitta på nått snart??
Visst kommer du hit den 19 april??
Kramis

2008-03-14 @ 06:12:04
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0