Håll i dig...

... för här går det undan! Tjolahej tjolahopp! Fort var det gjort så var det redan måndag...

Helgen har varit super! :)
Efter jobbet åkte jag ner på stan. Började med inköp av nya biknitrosor. Känns lite udda att handla det nu med tanke på vädret och det enda solen lyser med är sin frånvaro. Inte direkt så att jag har nån utlandsresa bokad heller. Har planeringsdag i Nacka på spa vid Hasseludden imorrn och efteråt blir det bada av. Har aldrig varit där förut så vet inte riktigt var vi ska om jag ska vara ärlig. Men vi möts vid slussen imorrnbitti så bara att ta rygg på arbetskamraterna. Hihi!

Var även och köpte biljetter på CUM på Drottninggatan till skärtorsdagens Trance på Göta Källare. Blir förfest här hos mig innan. Ska bli så grymt kul! En bra upptakt på påsklovet. Nedräkningen har redan börjat! :)

På kvällen på fredan så träffades jag och Kina och gick på Kellys en sväng i väntan på att träffa några Umevänner senare. Gick sen till Bar 5emtio 4yra. Dit kommer jag att gå fler gånger! Bra musik och nice ställe. Jag och Kina, linslusar som vi är, fastnade såklart på vimmelbild. Var en vän till Kina som var fotograf och som också han är med i trancesvängen.

image151

I lördags var jag ut och åt gott på en liten mysig vietnamesisk restaurang. Maten var suveränt god! Däremot så konstaterade jag att jag helt klart måste göra en ansträngning och träna upp min fingerfärdighet annars svälter jag ihjäl. Hihi! Kämpade mig tappert igenom förrätten med pinnar men pinsamt nog så var jag som enda person på stället tvungen att be om bestick... Det bjuder jag på! Om jag inte gjort det så skulle jag antingen gått hungrig därifrån eller så kanske jag rent av skulle sitta kvar där än. Haha! :) Kvällen slutade med några goda drinkar och en fantastisk utsikt på Gondolen. Toppenkväll helt enkelt! Tack för en helkväll de luxe! :)

Söndan så var jag i goda vänners lag hela dagen och det var en riktig myssöndag! Det har det varit alldeles för lite av om du frågar mig. Bara umgås och bara va. Kvalitetstid! Puss på er! :)

Påsklovet börjar på torsdag eftermiddag!
Tre dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0