Hardstyle baby, yeah!

image149
Helgens känsla... NOT!!!

Helgen har varit GRYM!! Har ju varit på mitt livs första Trancekryssning och kan direkt säga att det inte kommer att vara min sista! :)

Fy faan vad kul vi haft! Det var max drag på dansgolven och det har dansats och dansats i timmar och vi var ett fantastiskt härligt gäng som alla är lika nöjda och har haft det toppenkul ihop! Vi höll igång till kl. 5 på lördagsmorgonen och då blev det lite nervarvning i hytten med energipåfyllning. Några av oss återvände senare till dansgolven. Jag och några fler passade på att sova några timmar medans det skulle vara tyst i korridoren. En rolig regel tycker jag. Under natten får det vara precis hur högljutt som helst, men mellan kl. 06-10 så ska det vara tyst. Haha! Precis kl.10.01 så slog hyttgrannarna igång musiken igen och det var lika fullt trycka där i korridoren och i vårt rum som på dansgolvet. Så lycklig jag hann få mig iaf 3 timmars sömn. Haha! Upp och göra sig redo för mera dans. Kroppen var helt klart trött när det var dags att packa ihop för den här gången, men bara bita ihop och göra sig i ordning för nästa tillställning och möta världen med ett leende. :)

Det har tagits massvis med foton! Så nu är det "bildbytardagar" och vi skickar våra bilder till varandra. Så grymt nice med alla bilder! Lovar att inte hålla alla för mig själv utan dela med mig så ni får se. :)

Här kommer ett axplock:
              
           
        

Efter kryssen bar det raskt vidare till min kusins 30-årsfest. Även det var en toppentrevlig tillställning! Tack tack! Roligt att träffa så många av hennes vänner. Det bjöds på sushi och jag har ju som jag berättat här tidigare bara smakat det 1 ggr förut. Har väl inte riktigt den rätta knycken när det kommer till att handha pinnarna men lyckades skapligt. Fick ju i mig maten iaf. Fniss! Tycker faktiskt det är riktigt gott. Något som jag absolut kan tänka mig att gå ut och äta någon gång. Kom hem från festen kl. 3 i morse och jag lovar då var jag TRÖTT! Klev ju upp kl.6 på fredan och var vaken ett dygn. Sov totalt 3 tim på lördag morgon och vaken till tidig söndag morgon...så inte så konstigt egentligen... men helt klart värt det! :)

Av förståeliga skäl så har jag haft en Törnrosasömn i natt. Strax efter kl.12 så ringde telefonen. Undrar hur länge jag skulle sovit om den inte ringt. Hihi!


Tack för en KANONHELG!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Gud va roligt ni ser ut att haft *ler* sexiga färger *s*
kramis

2008-03-11 @ 21:36:47
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0