I all sin enkelhet...

Tänkte bara skriva några snabba raden innan jag börjar göra mig i ordning för kvällens aktiviteter.

- Bilen hann bli klar i förrgår kväll. Wow! Men kan säga att vi var både trötta och hungriga. Jobbade non-stop. Lillebror ska ha STORT TACK för att han ställde upp och hjälpte till!! :)

- Började gårdagen med att sitta i solen och njuta i en timme. Nice!

- Sen blev det en stund vid symaskinen. Vill ju kompensera lite och skapa jämnvikt i tillvaron med lite "kvinnogöra" efter alla garagetimmar... Hahahaha!

- Firade mamma igår som fyllde år. Supergod middag! Ungsbakad lax på grovsaltsbädd med potatis och romsås. Till efterrätt/fika blev det chokladtryffelpaj, tårta och negerbollar (ja, vet man inte ska säga det...chokladbollar...). Mumsigt värre. Hann också med både ett och annat glas vin. Blåbärslikören var god.

- Idag blev det också en stund vid symaskinen innan jag packade ihop och åkte ner mot stan.

- Hämtade lillebror och åkte och hämtade min bil.

- Nu är det dax för en dusch och lite mat innan det bär iväg till stan för lite festligheter.

- Imorrn bär det iväg söderut igen till 08-land. Ska köra ner och det är så kul att vi är två som följs åt! Det blir en lugn kväll på alkoholfronten iaf så vi är kördugliga imorrn.

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0