Party party party...

I lördags var det partaj hos mig och sen utgång på Dövas hus. Var en toppentrevlig kväll och ett glatt och härligt gäng som samlades här. Det måste vi absolut göra fler gånger! :)

Min kväll slutade med en riktig praktfylla! Mådde som jag förtjänade på söndan! Eller mådde jag bättre än vad jag förtjänade... vet inte vilket... Jag är evigt tacksam att jag är omgiven av fantastiska vänner som såg till att jag tog mig hem helskinnad!! Nä, inget att lägga till i meritlistan direkt och väldigt olikt mig!

Vet inte när jag var full sist. Längesen var det iaf. Berusad, javisst men inte mer än så! Här ska man ju var man än varit ta sig genom hela stora Stockholm för egen maskin och alla man festat ihop med bor åt olika väderstreck så sällskap på bussen/tunnelbanan är inte givet. Av den anledningen så blir man (iaf jag) försiktig och jag har inte blivit riktigt på fyllan tidigare. Visst finns det ju taxi i den här stan också, men finns ju roligare saker att lägga pengarna på. Är ju partyglad och bra drag på mig iaf. Hihi!

Det är sånna här gånger jag inser att jag är helt klart bortskämd med den partykultur som vi  har hemma i Umeå. Där turas man om att köra så man har alltid skjuts från dörr till dörr och behöver inte oroa sig över hur man ska ta sig hem. Så hör man till dem som vill supa sig medvetslös så varsågod. Kommunaltrafik, vad är det?

       

   
Tjejerna innan grabbarna dök upp.


Nu ska jag pröva ut helgens outfits. Trancekryssning och 30-årsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0