Rockgirls at Trancekryss...

Snart bär det iväg på mitt livs första Trancekryssning! Laddad! Temat som vi i vår hytt har är ROCK och det gillas! Trance a la Hardstyle och rockoutfit, kan det bli bättre!? Nej, tror inte det!

Nu ska det bli dansa av hela natten lång! Go girls, GO!


När vi kommer iland igen imorrn så bär det raskt vidare från den ena festligheten till den andra. Då är det 30-årsfest som står på schemat. Så det blir till att svida om på båten och kliva i en, för mig, mera traditionell festoutfit och vara mer uppklädd och placera min väldansade häck i en taxi och åka till Hornstull.


Lämnade mitt hem i morse och återkommer inte dit förrän tidigast på söndag morgon. Borta på nöjen hela helgen med andra ord. :)


Here we come!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha så kul på partajet :)
Kramis

2008-03-07 @ 22:59:54
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0