Två kvällar på en hora...

STOPP!!
Släpp tanken du fick! Inte så snuskigt som det låter :)

Igår kom jag till Umeå och mer eller mindre på en gång så var det att till att hoppa i en arbetsoverall som skulle kunna passa en mindre jätte. Jag är tjusigast i den ska du veta! En riktig heting är vad jag är! NOT! Haha!

Håller som mest på med att slipa rost på bilen och obotlig tidsoptimist som jag är så siktar jag fortfarande på att när vi låser dörren till garaget imorrn kväll så är bilen lackad och klar... hmm... nån som kan lära mig trolla? Någon? Inte... blir till att parkera min nysolade bak på horan imorrn igen då. Spackla, slipa och lacka. 

Det hänger lite på hur svetsningen flyter på imorrn om vi hinner allt imorrn, men det är ju klart det kommer att gå bra!  Hihi! Jag ska hålla en tumme för att svetsningen går som hejsan och den andra för att jag får lägenheten och inte snubblar på målsnöret. Är på andra plats nu. Fy! Väntan är värst! Vill veta NU!

Igår så bjöds det på våfflor till middag hos lillebror våffeldagen till ära. MUMS! Hur gott som helst! Tack tack! :)

Så här flitiga och (o-)tjusiga är vi:
   Lillebror kapar bort där det var rosthål.
   Jag slipar rost (det jag sitter på kallas hora, HYFF tala om).
    Mera slipning.
   Lillebror svetsar fast ny plåt.

Tid för lite kvalitetstid med kändisen mr Blund.
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Åhh du är verkligen en tidsoptimist.. Hoppas ni fixar det!!
Vart var lägenheten??

Kramis

2008-03-27 @ 02:29:35
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0