Antibantar-dag idag...

Idag var det stora göttefika-dagen på jobbet! Inte en enda blodsocker kurva som låg på det normala gissar jag :)
Hur mycket gott som helst och ett och annat receptbyte blir det nog. Det var det årliga Hägg-fikat som stod på schemat för eftermiddagen och det var verkligen toppentrevligt att mingla med personalen i de andra husen på jobbet.
image188
Som ni ser så fanns det att välja på.

Efter jobbet så var det pronto hem för att göra nått så vardagligt (tråkigt) som att ta hand om tvätten... sen blev det gymmet och nu sitter jag här. Fotade lägenheten idag så att ni ska få se hur jag bor för stunden. Inte mycket prylar eller möbler just nu som ni ser. De kommer snart, snart, snart :)
       
Mitt magert möblerade hem.

Skyndar mig till John Blund som väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, vad härligt du ser ut att ha det. :) Jag ska komma och hälsa på dig så fort jag kommer ner till huvudstaden.

KRAM Lisa

2008-05-23 @ 06:01:33
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0