Chimpansarmar...

Skavsår på ovansidan händerna blir nog min diagnos för morgondagen när jag går runt med armarna hängandes livlöst längst utmed kroppen... :)

Var iväg på gymmet ikväll och det var överkroppen som fick sig en genomkörare. Planen var att jämna ut träningsvärken lite och tror jag lyckats med det lite för bra. Mina armar känns redan nu mycket tyngre och längre än vad de är i vanliga fall. Hehe! Värre lär det ju bli också. Träningsvärken brukar ju vara värst två dagar efter man tränat. Det är där jag befinner mig nu när det gäller benen. Zeb Macahan släng dig i väggen! Har sån grym träningsvärk på insidan låren efter den fantastiska Söderhamnshelgen. Inte var dag man gränslar en riktig karl! Trots den ständigt påminnande smärtan i mina chockade och nyvakna ridmuskler är jag fortfarande alldeles salig. Jag lovar att bjuda på lite mer foton från helgen.
image186

image187
Flirt? Nyförälskelse? Kär? Helt klart helsåld! Puss på mulen!

Idag var vi iväg och hade orientering. Hade tur med vädret och ungarna var suveräna! Min kropp klagade däremot för varje steg. Hade det inte varit så att det är ett obligatoriskt moment att lyfta fötterna för att förflytta sig och ta ett steg framåt så hade jag låtit bli. Hmm, kanske försöka ge mig på att skrida fram som lucia gör. Haha! Nä, träningsvärk har ingen dött av (vad jag vet). :)

Har även hunnit med att baka rulltårtor som jag ska ta med till jobbet och göra rulltårtsbakelser av på torsdag när personalen i huset jag jobbar i ska bjuda all övrig personal i de andra husen på fika. Luktar nybakt här och var härligt att mötas av den doften när jag kom tillbaka från träningen. Känns faktiskt lite husligt och hemtrevligt med doften av nybakt.

   


Tackar Söderhamnstösen (och alla er andra) för en kanonhelg och träningsvärken!
Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Brukar ju kännas när man använder muskler man tror man inte behöver!!

Kramis

2008-05-20 @ 23:55:26
URL: http://linpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0