Flitens lampa lyser starkt...

Sitter och låter maten landa. Ätit hemlagad parisare. Gött!

Idag har jag börjat sortera och packa om lite bland grejerna som jag har förvarat hos pappa så det ska bli lättare för flyttgubbarna sen när det är dags för att flytta hela mitt lilla bohag till Sthlm. Det är NÄRA nu! Thihi! :)

Blev ett avbrott i det för att åka och handla inför pappas 50-årsfest och att ställa i ordning och börja duka lite smått i lokalen som vi ska vara i. Vi har hunnit mer än vad vi trodde med att fixa inför festen, men det sista vi fick veta var att EN på festen är vegetarian... hmm... Hon äter fisk och kyckling vilket underlättar en hel del, men tyvärr är det inte så lätt fixat att det bara är att byta ut köttet i huvudrätten till kyckling... hmm... Vad göra? Bara gilla läget och improvisera.

Nu ska jag till förrådet till lägenheten och hämta och packa ihop det jag har där och ta hit det till pappa så jag har allt samlat på ett ställe. Så nu blir det till att stå huvudstupa bland prylar och kartonger resten av kvällen.


 

Kramar från ett nästan snöfritt norrland!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Låter faktist kul det där med att stå och rota i kartonger *s*
Mina kartonger stod orörda här nere under lång tid innan jag kom på dem började rota i dem och insåg att 1 av dem var mina födelsedags presenter som jag fick i april 01 flyttade maj 01 så det var som att fylla år igen.. Hade inte en susning om vad det var jag fått *ler*
Men kul var det:)

Hoppas Sunes fest går bra förväntar mig bilder :)

Kramis

2008-05-03 @ 00:28:54
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag hade mer än gärna kommit i helgen! Men uppsatsen behöver arbetas på lite. Men snart, snart är jag i huvudstaden, knappt en månad kvar nu. Längtar, längtar, LÄNGTAR!!! :D :D :D

Jag lovar att komma på besök då, i din alldeles egna lägenhet! :D

KRAAAAAAAAAAAAM

2008-05-09 @ 07:16:40
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0