Nu händer det grejer...

Fått kallelse nu till magnetröntgen för min muskelskada. Onsdag kväll nästa vecka, snabba ryck. Fy, blir ju nervös...

De ringde från flyttbolaget igår. Fredag eller lördag nästa vecka så lastar de mina saker i Umeå. På tisdag eller onsdag veckan efter så anländer de till mig. Tjohoo!

På torsdag nästa vecka så bär det iväg till Örebro över dagen med några från jobbet. Gruvsamt att stiga upp så okristligt tidigt. Jag får nog i uppgift att väcka tuppen. Tåget går nämnligen redan kl 06.00 från centralen och vi är inte tillbaka i Sthlm förrän kl 20.00 samma kväll. Har som tur var tagit ut komp-ledigt hela fredagen och det kommer att vara välbehövligt för det kommer INTE bli mycket sova av under helgen!

Fredag nästa vecka så lättar vi ankar. Tallinkryssningen närmar sig med raska steg. Ser verkligen fram emot 2 fartfyllda dygn och dans, dans och mera dans. Hardstyle! Baby Yeah! Vi är ett underbart gäng som drar iväg och det kommer att bli såå grymt skoj! Vet ju bara hur kul det var på förra kryssen. Har ju förresten aldrig varit i Tallin förut heller så bara det är ju skoj i sig.

Igår hade jag en helt fantastiskt soft och härlig helkväll med Kina! Åkte ut till henne direkt efter jobbet och lagade smarrig mat ihop. Sen åkte vi ut till Kungens kurva. Spanade bland annat in IKEAS rea. Den var inte mycket att hurra över. Kom ändå hem med lite småplock och en spegel. En helkroppsspegel. Nu behöver jag inte stå och hoppa framför toaspegeln mera. :) Toppenkväll tjejen! Största kramen på dig!

Nu kommer solen smygandes runt hörnet och in på min balkong. Ska gå och hälsa den välkommen och hålla den sällskap en stund.

Nyp i kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0