Nyheter är behag...

Finally!
Idag hämtade jag ut paketet med digitalboxen och det är redan installerat och klart. Köpte ju tvn för ett bra tag sen, men har sett på en halvkass (eller rättare sagt helkass) bild tills idag om man jämför med den bildkvalitet jag har nu. Dessutom har jag bara haft kanal 1,2 och 4 nu på slutet. Kämpigt... haha! :) Fy, vad bortskämd man låter! Det blev hur som haver som en helt ny tv. :)

För er inte allt för uppmärksamma så kan jag berätta att jag lekte lite med bloggen i förrgår och har nu försett den med två nedräkningswidgets under min profilbild. Nedräkning till sommarlovet/semestern och till min 30-årsdag (om nu det är nått att räkna ner till). Hihi! :)

Förkylningen verkar bli kortvarig och det gillas stenhårt! Vill INTE vara sjuk till kryssen! Gör vad jag kan för att kurera mig med "vila" (tanken som räknas?) och smarrig varm blåbärssoppa. Allt vad träning heter är struket från schemat. Varken fotboll eller gymbesök, men gymmet lockar grymt och det är svårt att håll sig borta. Är ju piggare och "bara" hes nu... Nej, måste hålla träningsförbudet! I helgen blir det till att shake ass all night long! Är ju träning det med och grymt rolig sådan. Gratisträning i varierade former. Me like! Me like a lot! Tihihi! :)

Var på stan och strosade en sväng efter jobbet igår. Några nyheter i klädväg lyckades jag förse mig med. En tunika och ett par leggings. Så mycket snygga kläder nu. Många "vill ha" finns det. Är verkligen ett mode som faller mig i smaken nu! Farligt... Dyrt... Igår kväll så hade jag en härligt soft kväll med smarrig thaimat och film. En bra start på veckan. Kram på dig! :)


Fantastika sovmorgonsonsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0