Långpromenad...

Igår var jag ute på storslagna äventyr!

Gick ända från lägenheten och till tunnelbanan! WOW! Kan säga att så lång tid har det aldrig tagit att transportera sig den korta sträckan! Jag förflyttar mig inte med blixtens hastighet direkt. Hihi!

Lunka på. Lunka på. Vi har långan väg att gå.. tralalala!

Igår kom Kina förbi och vi följdes in till Bar 5emtio4yra och firade Alvie- vännen som även han passerat 30-strecket. Grattis mannen och stort TACK för igår!! 

Det är helt klart nått magiskt med förbud. De gör det så extra lockande. Jag får inte gå mer än allra nödvändigast och ska sitta med foten högt. Att då befinna sig på en nattklubb och omges av dansande vänner och dunk i högtalarna. Det krävdes stor självkontroll för att förbli sittandes. Gah! Ville ju dansa dansa dansa!! Ingen alkohol för min del heller. Tror jag har hört nånstans nångång att nån sagt att det inte är nån vidare bra kombination med stort intag av värktabletter... hmm! Dumt att chansa! Hihi!

Jag blir hemma från jobbet måndag och tisdag också, till att börja med. Är troligen tillbaka på jobbet på onsdag. Går ju inte att sitta på jobbet så ska försöka gå lite mer imorrn och på tisdag och se hur det funkar. Lägenheten saknar snart tapeter. Klättrar på väggarna här. Vill UT!

Snart ska jag ut på resande fot igen. Dags för kryssning igen! Ingen Gnussa-kryss den här gången utan Luciakryssning a la Hard Style! Ho! Ho! Ho! ;)



Har haft en toppenhelg!
Imorrn skolflicka! 100% Läxläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0