Nedräkning...

Lördagen närmar sig med stormsteg!


Igår var jag och handlade det mesta inför lördagends festligheter. Några färskvaror som får vänta tills det är dags och så lite kompletteringsshopping till bakningen kvar bara. Erik, du ska ha det största tacket för all hjälp!! Puss puss puss!!

Ikväll drar bakningen igång och det ska bli såå kul! Vet inte när jag bakade sist... gillar att baka men gör det ju nästan bara i anslutning till födelsedagar och högtider så blir inte så ofta som jag skulle vilja. Så nu tar jag chansen  att baka så mycket jag hinner och orkar (som vanligt). Går det att beställa fler timmar på dygnet!? Vill ju baka massor! =)

Efter jobbet blir det två snabba stopp på vägen hem. Först fara förbi och hämta nyckeln till lokalen och sedan Forum Nacka för att se om jag hittar mig nån tjusig outfit till lördan. Sen blir det baka av resten av kvällen. Tjohoo! Kul kul!


Kan kort tala om att kryssningen i lördags med tjejerna från jobbet var kanon! Så grymt kul!! Dansa! Dansa! Dansa! Lite gnuss blev det iaf. Omöjligt att komma undan. =)


Dax att göra mig klar för jobbet.
Börjar ju inte förrän halv 12 på tisdagar. Me like!





Kommentarer
Postat av: Lillan

hoppas kvällen i kväll blir/är kanon kul:)

Tar igen den genom att bjuda ut dig på middag sen..

Kram Linda

2008-11-15 @ 22:02:09
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0