Shape up...

Yepp nu måste jag verkligen ta mig i kragen och skärpa mig så bloggen håller sig betydligt mera Up To Date!

Det har hunnit hända en hel del sen jag sist satt med fingrarna mot tangentbordet och skrev i bloggen! Det största är helt klart att jag nu passerat det omdiskuterade strecket och befinner mig på "andra sidan" om 30år!

Hmm... hur känns det då!?
HELT UNDERBART!!

Jag befinner mig mitt i livet och vid min sida har jag en helt fantastisk pojkvän, totalt underbara vänner  och den bästa famlijen. Dessutom har jag glädjen att ha ett jobb jag trivs med så vad mer kan jag önska mig? INGET! Man får ju inte börja bli girig... Tihihi! =)

Jag vill rikta ett STORT TACK till alla ni som deltog i festligheterna den 15 november!! Kvällen blev så mycket mer än jag önskat mig! Jag är så glad för att ni alla var med och extra kul var det att hela famlijen hade möjlighet att komma ner till stora stan. Hoppas vi ses i vimlet snart igen! Ett ännu STÖRRE TACK för alla jättefina presenter!! Nu kan jag hålla mig ung, fräsch, slät och tight lääänge! =)

Ett fyrfaldigt tack till er ALLA;
TACK!! TACK!! TACK!! TACK!!

Idag låg jag under kniven. Ingen större operation. Den var över på under 15 min. Det värsta var faktiskt lokalbedövningen!! Den var INGEN lek! Andas! Andas Veronica! Va!? Ja... ja, ok ska försöka... (håller andan en stund till)... Takida gjorde mig sällskap under operationen och tur var väl det för när läkaren började kapa bort en del av benet i tån var det vara för mig att vrida upp volymen för att överrösta ljudet från sågen (eller vad det nu var). Nu sitter jag med foten i högläge och ska göra det så mycket som möjligt de närmsta två veckorna och knapra en (för mig) livsförbrukning med värktabletter.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0