En himmel av bollar...

Japp! Så ser min himmel ut för stunden! Det är många bollar som hålls i luften samtidigt nu!

And I like it! Jag trivs som bäst när jag får engagera mig och verkligen gå in för något. Har jag mycket att göra så kommer inte stressen och håller mig som gisslan utan snarare tvärtom så höjs min effektivitet och mina ambitionsnivå ytterligare ett snäpp. Att leva livet på halvfart och bara glida med eller åka snålskjuts är inte min melodi. Det enda problemet är att jag tycker att dygnet har för få timmar. Hihi!

Igår fick vi ett (förhoppningsvis) glädjande meddelande på jobbet. Löneförhandlingarna är nu klara och vi ska få veta våra nya löner imorrn. Jag håller tummarna för att morgondagens alkoholintag på After Worken blir för att fira och inte för att sörja. =)



Full fart mot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0