Jag lever...

Vill bara tala om att jag lever och ge mina tankar en liten bensträckare från allt jobb och plugg som är nu. Det har varit ännu en totalt hektisk vecka med jobb jobb jobb, plugg och festfixande om vartannat och när det blivit lite tid över så har jag varit och kikat på några lägenheter också. Gillar inte att "skjuta från höften" när det gäller undervisningen dock... det är ju den som är det roliga och som jag vill lägga ner ALL arbetstid och engagemang på! Nu rullar det bara på i styrfart och vi håller oss flytande. Inte den nivå som jag vill hålla det på! Den här veckan började utvecklingssamtalen så det har varit långa dagar på jobbet!! Sista rycket nu innan det bär iväg till solen och värmen! Vill jobba undan så mycket som möjligt redan nu så jag kan komma hem till en mindre arbetssam tillvaro. Dygnet HAR för få timmar!! Det ÄR bara så!! Lyckligtvis så har jag mitt ständigt glada humör i behåll. =)

Var på Sofies hejdå-fest i lördags. Festen var kanonkul, men inte lika kul (för mig) att hon åker snart och blir borta i ungefär ett halvår. Önskar henne all lycka i världen och hoppas hon får en superb asienvistelse!!!

Det har nu ordnat sig för mig med en större lokal till min fest!! Så alla ni som ville komma, men det var fullt. Välkomna!!



Nu ska jag jobba vidare!
Blir ännu en sen kväll med datorn i knät!

Kommentarer
Postat av: Lisa

2008-10-21 @ 21:28:49
Postat av: Lisa

Härligt vännen! Kul att du fått tag i en större lokal och tempot i övrigt verkar det ju inte vara något fel på. ;)



Ska du flytta?



Kramar från en snorig Lisa

2008-10-21 @ 21:32:03
URL: http://isalisa.blogg.se/
Postat av: Lillan

Ha de så nice bajs på kreta :)



Kramis

2008-10-22 @ 00:26:02
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Kina

Ja både du och jag kommer sakna henne oerhört! Tur vi har varandra kvar och inte du rymmer ifrån stada. Vi ska fira dej ordentligt den 15e :P du anar inte ;)

Först ska vi ladda upp oss med Chania resan som går av stapeln ikväll! kram gumman min

2008-10-25 @ 16:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0