Livets med-och motgångar...

Idag var jag på gymmet och det var bara hur NICE som helst!!

Verkligen gött att vara tillbaka på gymmet efter min maximalt envisa förkylning! Visst hade jag hunnit tappa lite från träningen jag lagt ner under sommaren och början av hösten, men inte alls i närheten av vad jag själv trodde. Så med gott självförtroende så blir det att nu ge järnet och komma igen!

Tyvärr så blev det inget av den lokal som jag hoppades på... skit! Jag VILL ju att ALLA ska kunna komma! Så nu letar jag med ljus och lykta efter en lokal som rymmer 50pers! Bråttom är det för att hinna avboka lokalen jag har nu i tid och slippa betala hyran där iaf! Har du nått bra tips så är det mer än välkommet!!

Har fortfarande inte fått nått besked om min nya lön. Väntar med spänning på utfallet av löneförhandlingen i våras! Hur den än blir så kommer dec bli en bra månad. Skatteåterbäring och retroaktiv lön från 1 april. Julklappsshopping i större format kanske är att vänta. Thihi!

Nu ska flitens lampa tändas! Jobba lite och plita på underlagen inför elevernas utvecklingssamtal som startar nästa vecka. Har fortfarande MASSOR att göra så min himmel är fortfarande smockfylld av alla bollar jag håller i lufen samtidigt!! Kan det vara därför jag har grymt svårt att somna på kvällarna och vaknar före tuppen och kan omöjligt somna om... huvudet som jobbar konstant! Snart smiter jag till solen och totalsoftar! Efter det så lugnar det ner sig avsevärt på jobbet iaf och då hoppas jag få tillbaka mina normala sovrutiner och återigen kunna sova bort halva dan med lätthet! :)



Massor med värmande höstkramar till er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Lilla gumman.. du har damp;)kramis

2008-10-14 @ 00:22:14
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Skönt inlägg, Linda! :D

2008-10-14 @ 08:26:31
Postat av: Lisa

Hahaha! Skönt inlägg, Linda! :D

2008-10-14 @ 08:27:02
URL: http://isalisa.blogg.se/
Postat av: Lillan

2 katter har flyttat in.. Vet inte om de blir kvar.. kram

2008-10-14 @ 23:11:46
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0