Öppna dörrar- nya möjligheter...

Om allt går som jag vill så har jag en annan lokal jag kan nyttja så att jag kan öppna dörrarna för fler gäster!!

Jag tycker verkligen det är hur kul som helst att så många kan och vill vara med och festa till och fira mig! Gillade verkligen inte att behöva säga "stopp nu kan vi inte vara fler" för jag vill ju att alla som vill ska kunna vara med! Nu kanske det blir så att alla kan komma! =)

Igår så fick jag veta att möjligheten finns att hyra den lokal som jag nu väntar besked från. Hade tänkt på den innan men tänkte då att nja... nu har jag tänkt om och insett många av fördelarna med att vara där istället!

Jag får besked på måndag om den är ledig så för tillfället håller jag mina tummar så hårt att de blivit färglösa av blodsbristen! Håll tummarna ni också så blir det här superbt!!


Shopping i Farsta.
Födelsedagsmiddag i Gustavsberg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för igår! Det var mycket trevligt att ha er här. :D



KRAM Lisa

2008-10-12 @ 12:19:12
URL: http://isalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hälsa tillbaka till Kina, vi får väl se till att styra upp något här framöver, om inte annat så ses vi väl på din 30-års fest.



Ha en bra måndag, vännen min!



KRAMAR från Lisa

2008-10-13 @ 07:48:28
URL: http://isalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0