Askungens styvsyster...

Det skulle kunna vara jag... Jag ska också ta bort en del av tån för att bättre komma i mina skor. Haha! Jag tröttnade på smärtan och mitt fåfänga dilemma och passade därför på att kolla upp det och det var verkligen snabba ryck. Redan den 25 november blir det operation. Hade det inte varit för kommande utlandsresan, som är härligt nära nu, och min 30-årsfest så hade det blivit gjort tidigare. Inget stort ingrepp och det görs under lokalbedövning, men följs ändå av 1 veckas sjukskrivning för då är det högläge som gäller och under de närmsta veckorna ska jag hålla mig lugn. Jag kryssar mina fingrar och håller tummarna riktigt hårt att det läker snabbt och bra så jag kan stampa på ordentligt på kryssen sen! =)

Igår var vi på IKEA och på Skäris. Blev lite småshopping på IKEA, men desto mer på Skäris och NewYorker! Hittade mycket snyggt där och det bästa av allt att det är inte dyrt där heller! Träffade Kina och tog en fika med henne. Så nice komma ut och träffa lite folk. Har ju bara i princip bara varit på jobbet eller hemma eftersom förkylningen vägrat ge sig och krafterna inte räckt till åt så mycket mer än så...

Nu börjar det ordna upp sig och se lite ljusare ut för mitt 30-årspartaj! Skönt! För började bli lite stressad över att viktiga pusselbitar inte fallit på plats! Snart kommer jag ut med mer info. Roligt att så många anmält sig och ska komma!! Håll till godo!



Nästa vecka SKA jag till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Kan inte lova men med 90% säkerhet kommer jag :)



kramis

2008-10-06 @ 22:03:06
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0