Jag är handikappad...

Ja, i alla fall i norrländska mått mätt! Det är ju omgivningen som skapar handikappet och att komma hem till Umeå och inte ha nån bil är ett STORT handikapp ska ni veta! Familjen har ju spritt ut sig åt alla väderstreck och vännerna lika så.  Här ska man ta sig fram för egen maskin och har man då ingen bil då blir det kämpigt. Kommunaltrafiken är INGET att räkna med på de här breddgraderna! Bil ÄR frihet! På tal om bilar. Min bil är nu ute på ännu en roadtrip utan mig. Måste ta mig i kragen och skicka min bil till bildoktorn för lite ompssling typ nu innan det hinner bli riktigt dyrt. Blä! Vad tråkigt! Finns roligare saker att lägga pengarna på!

Tjuvstart! Fick mina första 30årspresenter idag! En jättefin väggklocka och ett smyckeskrin av mamma! TACK! TACK! =)

Igår (torsdag) kl. 13.24 damp det ner ett mail i inkorgen på jobbet med en mycket intressant titel när jag satt och jobbade vid datorn. Var ju absolut tvungen att stilla min nyfikenhet med detsamma så jag öppnade det såklart på en gång! Lycka! Jag har blivit erbjuden den tjänst jag sökt och ser nu fram emot det spännande arbete som det innebär nu framöver!



Njuter av hösten och mörkret i norr!
Har min fyrbente ögonsten hos mig!! =)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hallå där du fyller väl inte år än på ett tag:)

Tänker då inte gratta dig förrän du fyller år..



Vad för jobb har du sökt?



kramis



2008-09-28 @ 20:57:03
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Kina

Flera roadtripar blir det av så gärna och då ska DU vara med! =) Finns mycket utforska än i våra krokar.

Din bil är super bra köra juh! välpackat med ting får den plats med oxå ;)

Låt den bli hel först så kan vi ut och glida sen! Kramar

2008-09-30 @ 12:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0