Helg igen...

Det blev helg den här veckan också!
Så skönt med mina tidiga fredagar! Jag slutar alltid kl 11.50 och det stavas och uttals; L-Y-X!!


Sitter på jobbet och ska strax stänga ner och göra helg. Vad händer i helgen då? Jo, nu blir det fönstershopping/shopping resten av dagen i Farsta och i Skärholmen. Sen ska jag plana ut i soffan med en halvbra eller  (om jag har tur) bra film och kurera mig och samla kraft till resten av helgens aktiviteter. Jag har känt mig krasslig mer eller mindre hela veckan och haft ont i kroppen, varit tung i huvudet, ont när jag sväljer och lite mindre febertoppar som kommer och går som det passar dem...

Imorrn är det fotboll på Råsunda (AIK- IFK Göteborg) sen blir det att bums med detsamma sätta sig i bilen och ta sikte mot Festerås. Nej, Västerås menar jag. En vän som fyller 30år och det ska givetvis firas. Kommer bo på 4-stjärnigt hotell och ha det som bäst så oroa dig inte över mig. Hihi! =)

Ser fram emot en lugn söndag och den aktivitetslösa helgen som aldrig verkar finnas. Nästa helg har jag inga planer... ännu... men planerna är att det ska vara min plan. Att inte göra ett vettigt handtag och bara va' från fredag till söndag. Håller tummarna att den önskan och de planerna uppfylls!


Har blivit en storkonsument av the!
Det gör gott för min krassliga kropp och lyckliga själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0