Nu vill jag bli frisk...

Jag har varit en storkonsument av the de här veckorna! Vet inte hur många koppar jag dricker om dan, men de gör underverk för min sjuka kropp och lyckliga själ!

Jag skulle ha tagit några sjukdagar i början så kanske jag redan skulle ha varit frisk nu istället för att fortsatt köra vidare i 150 på jobbet... lätt att ge råd till andra hur de ska ta hand om sig för att bli friska, men att följa samma råd själv är långt ifrån lika lätt! Det blir inte katastrof på jobbet om jag skulle ligga hemma sjuk för en gångs skull! Det var bara ogjort att jag skulle stanna hemma i fredags, MEN det gjorde jag såklart inte... Jobbar ju bara halvdag på fredagar och hade lite att fixa med bla elevernas läxor så jag masade mig iväg till jobbet i alla fall. Fy mig!

Att jag är sjuk hör inte till vanligheterna och min inställning har varit att "det går snart över". Ha! Det kunde jag ju fetglömma! Nu har det gått över 2 veckor och jag är långt ifrån bra! Hostar typ hela tiden till och med så jag får huvdvärk ibland och har haft feber nu i 4 dagar. Nu börjar till och med jag, JAG, ge efter för tabletter och läkemedel... Måste väl erkänna att det inte var på mitt initiativ utan min totalt underbara pojkvän gjorde ett besök på apoteket nu på förmiddan. Du är bäst! Puss på dig!

Snart är det dax för lite solsemester! Jag läängtar! Ska bli så nice att komma iväg till solen och värmen!



Planerar och klurar vidare på mitt 30-årspartaj!

Kommentarer
Postat av: Lillan

sluta planera låt saker komma som det är..

Roligare så ;)

Och du jag är likadan det går över..

Kramis

2008-09-21 @ 19:40:57
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0