Saknar sommaren och solen...

Försöker hålla fast vid sommaren så hårt jag bara kan. Vill inte släppa taget om den riktigt än och acceptera att det nu är höst. Beställde en ny vinterjacka idag så det är nu ett faktum att den ljuva sommaren tyvärr är förbi och jag får helt enkelt förlika mig med tanken att vi går mot både mörkare och kallare tider.

Lite bilder från Summercruisen kommer här. Har jag inte snyggaste brilllorna i stan eller?! Hahaha!
Hawaii-tösen...
Me and Mary
Notera drinkkannorna!
Haha! Tama vi verkar här då... hihi!


Blåbärspaj ikväll med norrländska blåbär som fantastiska mamma skickat åt mig!
Puss på dig! Bästa överraskningen ever!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Snygg du var då :)kramis

2008-09-05 @ 17:00:41
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0