Armbrytning om pengar...

Inte för att jag ska knyta näven och spänna mina muskler och sätta ögonen i chefen!

Fast nästan i alla fall. Jag hade löneförhandling idag. In till närmsta chefen och vara osvensk och "skryta" om mig själv, berätta hur duktig jag är och vilket fantastiskt jobb jag gör. Vi pratade aldrig siffror utan om hur väl jag uppnår de uppsatta lönekriterierna. Det ökar spänningen om vilken min nya lön blir och lagom innan sommarlovet så visar det sig hur mitt jobb värderas i kronor och ören. Min närmsta chef är den som för min talan i förhandlingen och tar med det vi sagt idag till högsta hönset och facket och det är hon som får bryta arm med dem och får prata siffror för min räkning. Jag kan ju bara korsa mina fingrar och hoppas på att hon går vinnande därifrån med ett tungt lönekuvert med mitt namn på. Hahaha! =)

Full fart vidare med nationella proven och på fredag har jag planering hela dagen med mitt nya arbetslag. Det ska bli spännande! Synd det är en fredag bara... min allra kortaste arbetsdag blir blir en av de längsta.



Jag är kär!
Jag är lyckligt lottad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0