Kamikaze, någon!?

Gah! Vad bortskämd jag varit...

Shit! Fy f-n! Ja, att ha bil är ju inte nån vinstaffär det vet jag ju! Att det däremot ska vara så genomjävulskt dyrt att lämna in bilen på verkstan det kunde jag då aldrig tro!! De ringde från verkstan ikväll och berättade vad det skulle kosta att få bromsrören bytta. De skäms inte heller när de säger hur mycket de tänkt ta betalt. 2.700kr (TVÅTUSENSJUHUNDRA KRONOR!!) vill de ha för nån timmes jobb... Ville bara sätta mig ner och gråta. Nä, inte riktigt men f * ck vad surt! Finns ju så mycket annat vettigt och roligare att lägga/slösa pengarna på. =)

Det värsta är att det känns så jäkla hopplöst... lagar jag inte bilen så blir det körförbud på fredag och den förblir obesiktad. Försöker jag istället sälja den så får jag typ inte mer än vad bensinen i den är värd och gör en ännu större förlustaffär. Så, hur göra?! Hmm. Kamikaze någon?? Finns gott om korsningar med högerregel. Kanske vore lilla skrots öde. Fy! Vad elak jag är! Bort, hemska tanke. Bort! Tihiih!

Lillebror!! Min alldeles egna privata mekaniker, var är du när jag behöver dig??

Passar på att sända flera tackkramar i sydlig riktning för hjälpen med att byta olja och filter och bromsbeläggen! =)

Snöa över och skäms på dig! Dumma bil!
Synd bara att det som göms i snö kommer fram i tö... =)



Imorrn kör nationella proven igång!
Inte ett hål i schemat!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Tittar in och säger hej till dig.. Har inte så mycket tid med någonting just nu mest trött och slut och ont överallt..

Tömt huset på 5 dagar fotografen tittade in och nu ligger det ute på hemnet och allmänt kaos..

kramen från jag i alla fall

2009-04-18 @ 15:58:39
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0