Kvällens aktiviteter...

Födelsedagspartaj i Bagis!

Ikväll bär det iväg till Bagis för att fira Maria. Nu är det äta, duscha, hänga tvätt och göra mig klar för att gå ut genom ytterdörren som står på schemat. Jag har varit en liten sväng förbi nya lägenheten idag och gjort lite småfix. Inatt blir det nog så att jag sover första natten där. Närmare dit från tunnelbanan när jag vinglar hem inatt. =)

Vi siktar på att flytta in nästa helg så under veckan blir det till att städa bort det sista av slipdammet och packa älsklingens bohag och börja köra över lite eftersom. Så lånar vi hem släpet från hans jobb nästa helg.

Nu vet iaf min klass att jag inte kommer att ha dem nästa år. NEEEEEEJ!!! VARFÖR DÅ!!!! Skrek de ut i kör! De vill verkligen ha mig kvar så jag måste ju gjort nått bra iaf. Hihihi! Jag kommer att ta emot förskoleklassen till hösten. Det ska bli spännande, men det känns verkligen i hjärtat att släppa den toppenhärliga klass som jag haft de här 2 åren!! För att inte tala om arbetslaget! Allt blir nytt till hösten. Jag har verkligen älskat mitt jobb och trivts max och vill tro att det kommer att bli minst lika bra även nästa läsår! =)



Igår var igår, idag är idag, imorrn är imorrn!
Hur du än gör kommer dagarna en i taget!
Oroa dig inte över gårdagen! Gruva inte inför morgondagen! Lev idag!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ett hej från mitt i kaoset.. Kul att ni snart flyttar in..

Kram

2009-04-19 @ 21:20:08
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0