No need to worry...

Jag har inte gått och dött!

Jag har bara inte tid att uppdatera bloggen så flitigt som jag egentligen skulle vilja. Tiden räker inte till helt enkelt. För att ge er en snabb uppdatering så kan jag berätta att jag nu har flyttat och nycklarna är återlämnade. Jag och älsklingen har nu fått tillgång till vår nya lägenhet och renoveringen har börjat. Nu ser den ut som en byggarbetsplats, men det kommer den inte att göra länge till. Idag var vi och storshoppade ett helt nytt kök och igår var jag och hans mamma på tjejkväll på Bauhaus och köpte nytt golv, som ska börja läggas imorrn. På tjejkvällen var Simon och Tomas från TV på plats och gav designertips. Passade på att prata lite med dem och de är två mycket trevliga killar kan jag intyga. Ordnade även med en autograf till mamma. =)

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vi har fantastiska vänner som hjälper till och ställer upp med både flytt och renovering! Älskling, du är en klippa! Du gör ett utomordentligt bra jobb!

I tisdags och onsdags var jag på Friiberghs Herrgård via jobbet. Vi hade två mycket bra dagar, men mer misslagomt i tid kunde det inte bli; dagen efter vi fått nycklarna till nya lyan...

Jag vill även passa på att sända en tanke till Kina-vännen. Vi finns här för dig när du kommer hem igen. Vi saknar dig!

Maria: jag har antagit utmaningen och jag lovar att skriva snart i bloggen =)

Jag och Simon
Jag och Tomas
Fixade såklart en autograf till mamma


Sova sova säng säng säng!
Kram till alla som vill ha en!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nämen du, kul att hitta dig här på blogg! Lycka till med den nya lgh! Vart ska ni bo?

Sköt om dig/Kram R

2009-02-21 @ 13:25:32
URL: http://piggapelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0