Härliga helg och otäcka olyckor...

Skräms inte sådär!

Idag står jag i mataffären och håller som mest på med att välja ut ett smarrigt frukostbröd. Då piper telefonen till och jag får ett MMS från lillasyster. Så långt inget utöver det vanliga, men nu till det riktigt läskiga. Inget skrivt bara en bild.

Den här bilden skickade hon:
 

Det här är syrrans bil. Jag ringde snabbt upp henne för att höra vad som hänt. Hon var alldeles skakis och skärrad och satt med nackrage som hon fått av bärgningspersonalen. En bil hade kört ut framför henne och olyckan var ett faktum. Som tur var så blev det inga personskador!

VK (VästerbottensKuriren) skrev om olyckan:
http://www.vk.se/Article.jsp?article=249290


Helgen i övrigt har varit soft och riktigt nice! Har fått en hel del vettigt gjort också. Packat lite mera, lagat en del av det som behövde bytas på bromsarna på bilen och även gjort första tapetköpet till lägenheten. En rulle. Har fått ny inspiration till köket idag så det kommer att göras en stor del förändringar på vår urpsrungsplan. Hihi! Kul!

Ikväll mötte jag upp Maria och tog en härlig fika på Kungsholmen. Inte våra "hoods" kan jag direkt säga för det blev en lång uppfriskande promenad innan vi till slut hittade ett mysigt fik som hade öppet. =)

Igår var vi på middag hos Lisa och Fredrik och det var bara såå gott! Tre-rätters, bör tilläggas. Mums!




Vill ha fler sådana här helger!
Nu filmmys!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va trevligt det var att ses igen! Det får vi se till att göra oftare tycker jag.



Men du berättade aldrig om din systers olycka.. va otäckt. Tur det inte gick så illa med henne iaf. Även fast bilen såg ritkigt kvaddad ut =(





Hoppas ni har en mysig filmkväll. Jag sk aäta pizza och se Beck-filmen nu.



kraaam

2009-02-01 @ 20:47:42
URL: http://baverbacken.blogs.se
Postat av: Lillan

Du är utmanad kolla min blogg :)

2009-02-06 @ 17:29:44
URL: http://linpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0