Whats new...

Inte mycket vill jag tro...

Dagar kommer och dagar går. Tycker tiden går så fort! Det som känns mest overkligt är att vi ska till New York SNART! Jisses! Ska packa väskan redan nästa helg så den är klart och väntar på avfärd för på måndan den 16 feb får vi nycklarna till nya lägenheten och då är det 100% lägenhet som gäller. New York resan har verkligen kommit i skymundan så jag kommer troligen inte att fatta att jag faktiskt är på väg förrän jag sitter på planet. =)

Igår var vi och köpte kyl och frys. Kampanjerbjudanden är underbart! Som jag berättat förut så hade vi redan valt ut vilken kyl och frys vi skulle ha så när detta erbjudande dök upp var det bara att slå till. Inget att fundera eller tveka över. Sparade 4000kr! Tackar jag för!

På kvällen var det partaj hos Stenis. Längesen jag festade festade så såg fram emot kvällen massor. Har ju var på några niceiga AW och middagar då jag tagit mig ett och annat glas, men ett tag sen jag festade till. En riktigt kul förfest var det, men pga oslögt långa köer in till Garbo så gav vi upp våra ambitioner på att stilla vår hunger att dansa och dricka. Istället for vi till MAX för att stilla våra magars hunger. En god burgare och sen skjuts hem. Det är nått man verkligen inte är bortskämd med här, att få skjuts hem till dörren! Lyx i vardagen som uppskattas enormt! Tack! =)



Återbesök på gamla jobbet tre dagar nästa vecka!
Fröken goes förskolefröken!

Kommentarer
Postat av: Mamma "Ödla"

Va kul att du skriver igen.Jag läser ju bloggen varje dag för att kolla vad som är på G. Det märks ju mindre då att man är lite nyfiken av sig! Man vill ju hålla lite koll på vad ungarna gör.Usch - vi håller på att snöa in! Hoppas vädret är bättre nere hos er, hälsa alla, KRAMIX!!

2009-02-08 @ 14:52:04
Postat av: Lisa

Nu närmar det sig med stormsteg! Härligt! Vi får höras angående måndagen, så får du/ni dirigera oss med vad vi ska hjälpa till med.



KRAM Lisa

2009-02-10 @ 08:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0