Börjar bli som folk igen...

Jag har varit, eller egentligen är, förkyld, hes och febrig sedan i söndags kväll.


Det är väl betydligt bättre idag än vad det var i måndags för då var jag max risig!  Mina härliga elever vet då hur man får mina mungipor att dras uppåt ytterligare. Typ det första de sa när de träffade mig i måndags var " Du låter som en man! " Hahaha! Sköna ungar!

Du ska ju inte tro att jag legat hemma de här dagarna utan jag är ju som jag är. Så länge jag står upp så går jag till jobbet. Har ju iof haft hyffsat lindriga dagar och sådant som måste göras på jobbet så lika bra bita ihop och dö på kvällarna hemma istället.

Det har varit Californication-maraton i helgen. Jag har kikat på säsong 1 igen och nu börjat se andra säsongen. Se den serien! Se den!!

Imorgon ska jag visa lägenheten. Tur att det inte är min lägenhet jag visar eller att det är en lägenhet som ska ut till försäljning för den är inte vidare representativ just nu i den flyttröra den befinner sig i. Fast nu överdriver jag lite. Så rörigt är det ju inte, men ser ju bara inte så kul ut med de staplade lådorna och tomma hyllorna.

Ringde till läkaren idag och frågade om min tå och varför jag fortfarande har för ont för att ha skor. Känner hon mig eller!? "Du går för mycket" svarade hon spontant. Oops! Kan inte säga emot henne där... Det kan tydligen ta upp mot 6 mån innan man kan ha skor ordentligt och närmare 1 år innan svullnaden har lagt sig helt. Jisses! Blir till att köpa skor, storlek större, för jag tänker inte springa runt i sandaler så länge till. Det blir fredagens utmaning att hitta nå skor jag kan ha. Wish me luck! Think i might need it! =)


MISSA INTE LÄSA DETTA:

Jag vill rikta ett ENORMT STORT TACK i östlig riktning till mina fantastiska vänner Lisa och Fredrik!! Vilka klippor!! På lördag ska Fredrik hjälpa mig med att byta bromsar på bilen så den kommer genom besiktningen. De ska hjälpa mig flytta. Lisa ska städa ut lägenheten under tiden jag är och sover borta med jobbet på herrgård. OVÄRDERLIGT!!! Pussar och kramar på er båda!!



Ryggläge i soffan.
Foten i högläge.

Kommentarer
Postat av: mamma "Ödla"

Du har ju bara hur tur som helst! Dina kompisar är ovärderliga. Ge dem en kram-hälsning från mamma.

2009-01-28 @ 20:14:46
Postat av: Lisa

Ojojoj! Sitter här på skolan och blir lite väl generad över de sista raderna i detta inlägg... Klart man ställer upp för sina vänner och du är ju vår vän och en helt underbara vän dessutom. :D



KRAMAR i massor tillbaka från Lisa

2009-01-29 @ 07:40:53
URL: http://isalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0