Efterlyses...

Någon som kan och vill eller känner någon som kan och vill skruva och meka bromsar på min bil!

Nu är det körförbud på min lilla silvriga racer. Har några 2:or som jag måste släcka först innan jag he mig ut på vägarna igen. Det är bromskivan bak och bromsrören. Hmm... så här i efterhand kan man ju fundera hur klurig man varit som kört runt med bilen sista månaden!? Med livet som insats eller. Nee, det vill jag inte tro. Hon går bra gamla bettan. Hihi! =)

Idag händer inte mycket. Det största projektet för dagen är att återställa dygnet som det borde vara. För imorrn är det allvaret och vardagen som infinner sig varesig jag vill eller inte. Ska bli kul att träffa eleverna och arbetskamraterna igen efter ett skönt och välbehövligt lov, men visst hade lovet gärna fått vara längre.

Vårterminen är ju som tur var den av terminerna som känns som det går fortast. Flera lov och röda dagar. Dessutom så händer en hel del annat som jag ser fram emot!! Först den nya lägenheten och veckan efter så bär det iväg till New York! Kan jag göra annat än att längta med ett stort leende!? NOPE!! =)


Tack för all omtanke och stöd!
Vänner som er ska jag verkligen vara rädd om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0