Då, nu och sen...

Idag har jag tagit ett steg närmare mot livet som sambo.

På väg hem från jobbet i dag så postade jag uppsägningen av min lägenhet. Det börjar allt mer kännas verkligt att vi köpt lägenhet och att det snart börjar bli dax att göra verklighet av våra planer för den också. Jag ser verkligen fram emot att få sätta igång och mest av allt att slippa ränna emellan i våra lägenheter som vi har nu. Att slippa fundera över om man har med sig allt man behöver till jobbet och annat vi ska göra utan att ha våra saker ihop under samma tak.

Helgen har iaf varit kanon. Hade några vänner över på middag och käkade den extremt goda fläskfilén på fredan. Supernice var det! Det måste vi helt klart göra om. På lördan var det födelsedagskalas. Kan ju säga att vår present vi gav henne gjorde succé på kvällen iaf. Hon fick en käpphäst som galopperar, gnäggar och frustar. Don efter person heter det juh =)

På söndan var det spaning inför kommande köp till lägenheten. Har kommit en bra bit på väg. Vill jag tro iaf. Kan ju utan någon underdrift säga att vi har en hel del jobb framför oss iaf! Men när det är klart kommer det helt klart att vara värt det och det kommer att bli göörsnyggt!

Idag på jobbet så konstaterade jag att det kommer att bli en intensiv och händelserik vår. Behöver inte fundera vad jag ska göra med min tid.




Mys i soffan och förhoppningsvis en tidig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Gud vad roligt:)

Kramen

2009-01-15 @ 03:07:55
URL: http://linpet.blogg.se/
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-15 @ 03:17:46
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Mary

Ja don efter person håller jag verkligen med om ^^ va superkul att ni kom!

KRAAM

2009-01-15 @ 15:21:42
URL: http://baverbacken.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0