Måste ju givet bjuda på lgh-bilder...

Inte en dag för sent!!

Här kommer lite bilder på hur lägenheten ser ut efter renoveringen. Sovrummet, arbetsrummet och lilltoan ska tapetseras om, men inte än på ett tag. Nu vill vi bara få njuta av vår nya lägenhet och bara bo. Har varit nog med renovering nu för ett tag. Nya tapeter är ju gjort över en helg så känner ingen brådska över det. Även om jag snart klöst tapeterna från lilltoan i iver av att få upp tapeten som jag köpt till den. Snusktapeten som jag kallar den! Hehehe! Det är en tapet ur Linnéserien helt i min färgskala och med sexuella motiv. Me like! Me like a lot! =)
Planritning FÖRE renoveringen 
Sovrummet Sänggaveln SKA bytas!! Mera sovrum... 
Lilla hallen Vardagsrummet Fintavlorna syns ju inte... 
Vardagsrum in mot köket Matgruppen och dyra fina lampan 
Köket. Notera de mönstrade täcksidorna Mera kök
Det är belysning runt överskåpen vid diskbänken och även i under skåpen på båda sidor. Kan försöka ordna med bild på det också.


Det har varit sköna dagar i solen och poolen. Jag har även strosat i butikerna i Farsta, men mest fönstershoppat. Visste ni att även en pool har strandraggare. När jag var på Hägerstensbadet i början av veckan tyckte jag att killen som satt en bit ifrån tittade lite vääl mycket åt mitt håll och lite vääl ofta och så jag började nästan fundera om han var smått intresserad eller om min bikini trillat av som han stirrade emellanåt, men äsch! Säkert bara som jag får för mig. Icket!  Det visade sig att jag var inte alls fel ute. När jag ska packa ihop och gå till bilen så följde han efter och kom fram och presenterade sig och öste kommentarer över mig om att jag var så vacker, så fin, verkar vara en jättetrevlig tjej bla bla... han ursäktade sig att han följt efter och hoppades jag skulle komma fler gånger i veckan. Hahaha! Visst, kan ju inte ljuga och säga att jag tycker det är smickrande, men herreguuud!! Jag kan inte hålla mig från asgarv heller. Elak jag är! Hahah =)

Inte slutar dramatiken där! På vägen hem stannar jag till på Willys för att handla och när jag sedan ska åka så blir jag påbackad på parkeringen! Fick den unga killens nummer och vi ska höras nu i slutet av veckan för att göra upp. Hmm... vad är ett märke på kofångaren värt??

Imorrn är det girls night out! Wohoo!! Här ska skakas rumpa!! Börjar dagen med shopping och ett besök till en tygbutik i Sundbyberg som jag blivit tipsad om tillsammans med världens bästa Mary. Sen vidare för att göra Stockholmsnatten osäker!



Snart dax att krypa ner under täcket hos älsklingen!
Biggaråer är så gott och så sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0